Wednesday 30 March 2011

Intro.


Assalamualaikum , Salam Sejahtera dan Salam Satu Malaysia.
Saya mengucapkan Selamat Datang ke Blogspot saya. Terima kasih atas kelapangan masa anda. Di sini kita menjalinkan hubungan sesama kita. Kemudian dari hubungan baik ini, kita halakan untuk mengusahakan sesuatu usaha yang menguntungkan kita bersama. Ada faedah yang besar daripada hubungan ini.
          Kuncinya di sini iaitu semangat KERJASAMA dan mempunyai SISTEM YANG EFEKTIF. Dengan gabungan 2 perkara ini, kita sebenarnya telah melaksanakan RAHSIA KEJAYAAN PALING UTAMA. Sejarah membuktikan hanya dengan kerjasama dan mempunyai sistem yang efektif sahajalah kita boleh berjaya dengan cemerlang dalam apa jua bidang termasuk bidang bisnes.
          Sejarah telah membuktikan bahawa sistem yang efektif dapat memajukan bisnes. Contoh yang kita dapat lihat seperti; MacDonald, Pizza Hut, Old Town White Coffee dan sebagainya. Oleh kerana itu, R.B.F telah mencipta SISTEM yang sangat efektif dan telah terbukti berjaya. Ada dua jenis sistem iaitu Sistem 2919 & Sistem Rapid . Dengan kedua SISTEM ini, ANDA BERPELUANG BESAR UNTUK MENDAPAT GAJI KEDUA ANDA. SISTEM-SISTEM ini berkonsepkan E-Commerce @ E-Dagang. Kedua sistem ini BOLEH di jalankan secara ONLINE/INTERNET.
Ramai yang telah berjaya dengan ONLINE/INTERNET. Antaranya ialah: Pengasas Facebook (Mark Zuckerberg), Pengasas Google ( Larry Page ), Pengasas Microsoft ( Bill Gates) dan lain-lain lagi. Di Malaysia juga telah terbukti bahawa Irfan Khairi telah menjadi Jutawan Siber seawal beliau berumur 25 tahun.
          Oleh yang demikian, kami di R.B.F ingin mencari BUSINESS PARTNER untuk menjalankan bisnes SISTEM ini. Dahulu orang yang menjadi kaya raya dan jutawan kerana memiliki minyak. Tetapi di zaman moden ini, orang yang kaya raya dan menjadi jutawan adalah mereka yang menjalankan bisnes internet. Kepantasan internet telah mempercepatkan kita untuk menjadi kaya raya dan jutawan. Semoga kita sama-sama mendapat manfaat daripada SISTEM ini.
“  Amalan yang mulia adalah membantu orang lain untuk berjaya.
  Kami di R.B.F ingin membantu anda untuk berjaya…”




( Muhammad Affan Ahmad Murad )
Strategy Consultant of R.B.F Group